3 Temmuz 2014 Perşembe

Ülkenin Bir Ucundan Bir Ucuna

Yaz tatilinin gelmesiyle birlikte milli eğitimde de tayinler yapılmaya başlandı. Bende bu sene memleketime daha yakın olan Eskişehir'e tayin istedim. Erzurum'dan Kütahya'ya gitmek çok zor oluyordu. Sadece bu yolculukları yapmak değil, bunların yanında buranın kültürüne de adapte olmakta zorlandım diyebiliriz. İklimi ve yaşam şekli tamamen farklı bir yerde yaşamaya çalışmak, büyük bir sorun olmaya başladı. Özellikle de özlediğin yemekleri kolay kolay bulamamak bazen çok zorlu anlar yaşatabiliyor. Bu yüzden tayinimi istedim ve Eskişehir'de bir liseye tayinim çıktı. Bu tayinin sonunda biraz rahatladım diyebilirim. Artık hafta sonlarında dahi eve rahatlıkla gidebiliyorum.
 baza


Doğu'dan Batı'ya Göç

Erzurum'dan Eskişehir'e gelince başta bir şok yaşadım. Neredeyse ülkenin bir ucundan, diğer ucuna gelmiş oldum. Bunu atlatmak bir iki gün sürse de asıl sorun oradan buraya ev eşyalarını getirmek oldu. Ev eşyalarının oradan buraya gelebilmesi için evden eve nakliye firması ile anlaştım. Ancak o eşyaların Eskişehir'e kadar gelmesinin bir haftayı bulacağını söylediler. Bende bu süreçte öğretmen evinde kalmaya karar verdim. Zaten öğretmen evinde çok rahat bir baza vardı. Bana hiç evimi aratmayan bir ortamda kalıyordum. Eşyalarım gelince de kendi bazama geçerdim. Ancak şimdilik bu baza da yatmak için kendime güzel bir yatak örtüsü aldım. Bir erkeğin yatak örtüsü modellerini seçmesi gerçekten zor oluyormuş. Bir türlü doğru düzgün bir model beğenemedim. En sonunda rastgele bir yatak örtüsü aldım.
 yatak örtüsü

Tam öğretmen evinde kalmaya alışmıştım ki nakliye firmasından eşyalarımın geldiğini haber vermek için aradılar. Buradaki tek ev eşyam olan yatak örtüsünü de alıp, yeni tuttuğum eve gittim. Nakliyeden gelen çocuklarla birlikte tüm eşyaları eve taşıyıp, bir güzel yerleştirdik. Artık biraz daha yaşanabilir bir yer gibi duruyordu ama tüm eşyaları güzelce yerleştirmek gerekecekti. Eşyaları taşırken epey yorulduğum için hemen uykum geldi. yatak odasının ortasında duran bazanın üzerine yatak örtüsünü örtüp, orada uyumaya çalıştım. Ancak yerimi yadırgadığım için olsa gerek, bir türlü uykuya dalamadım ve geri öğretmen evine döndüm. Oradaki bazaya alışmış olmalıyım ki daha sırtımı koyar koymaz uyuya kalmışım ve hala kendi evimde eşyalar yerleştirilmek üzere beni bekliyor.

1 yorum:

  1. Yamaç Nakliyat firmamız eşya ve yük taşımacılığın başarılı ve sigortalı hizmet sunmaktadır. En ucuz fiyatlarla nakliyeci.

    YanıtlaSil